marți, 22 iulie 2014

I CHOSE...

I chose with the heart of forests, 
I chose to sniff the scent of stars, 
I chose with the heart of the mountains, 
I chose to borrow flight, 
I chose the pain, I chose the remedy, 
I chose the quiet of the suffering, 
I chose mourning rough of the stones, 
I chose patience and sea, 
I chose the cry of longing, 
I chose infinity thrill, 
I chose the tear squatting thoughts, 
I chose blizzard of words, 
I chose hum whispers, 
I chose the kiss of later clouds, 
I chose the word and dream, 
I chose the infinity within us, 
I chose You!




AM ALES...


Am ales cu inima pădurilor,
Am ales să adulmec parfumul din stele,
Am ales cu sufletul munţilor,
Am ales să împrumut zborul,
Am ales durerea, am ales leacul,
Am ales liniştea suferinţei,
Am ales tânguirea aspră a pietrelor,
Am ales răbdarea şi marea,
Am ales strigătul dorului,
Am ales nemărginirea fiorului,
Am ales lacrima îngenuncheată a gândurilor,
Am ales viscolul din cuvinte,
Am ales îngânarea şoaptelor,
Am ales sărutul norilor târzii,
Am ales Cuvântul şi visul
Am ales infinitul din noi,

Te-am ales pe Tine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu