marți, 22 iulie 2014

WHEN CLOUDS SWAY ME DREAMS COME TRUE 

I am chained to the sea of your eyes
I forget the sadness in abysses pitch
I paint myself wings of light
flying through  the nooks of soul,
I rise with the thought of fulfillment
Home.
Flames of hope caress my body
tired of illusions dressed in gray,
sleepless wishes vibrate in me and scream
defiantly only then
when clouds sway me dreams come true.

CÂND NORII MĂ LEAGĂNĂ, VISELE DEVIN REALITATE

Înlănţuită de marea ochilor tăi
alung tristeţea în hăuri de smoală,
îmi colorez aripi de lumină
şi zbor prin unghere de suflet,
mă înalţ cu gândul împlinirii
acasă.
Flăcări de speranţă îmi mângâie trupul
obosit de iluzii îmbrăcate în gri,
neadormite dorinţe vibrează în mine şi ţipă
sfidător numai atunci
când norii mă leagănă, visele devin realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu