marți, 22 iulie 2014

I LOSE MYSELF IN HOURGLASS OF HOPE

Every thought of feelings later,
each flight of fired hearts,
contained in the breeze of smiling dream,
sways me in the hammock of traveling stars.
Togetherness of our hands
is the loud cry of the mountains
bathed in light echo,
color and miss.
Your whispers are bold waves
that flood my being and obey
a gentle ritual of perfection
forgetting me, free,
I lose myself in hourglass of hope.

MĂ PIERD ÎN CLEPSIDRA SPERANȚEI
Fiecare gând al sentimentelor târzii,
fiecare zbor de inimi înflăcărate,
cuprinse în adiere de vis zâmbitor,
mă leagănă în hamacul de stele călătoare.
Împreunarea mâinilor noastre
este strigătul puternic al munţilor
scăldat în ecou de lumină,
culoare şi dor.
Şoaptele tale sunt valuri îndrăzneţe
care-mi inundă fiinţa şi mă supun
într-un tandru ritual al desăvârşirii
uitând de mine, liberă,
mă pierd în clepsidra speranţei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu